1⃣ ایجاد وب سایت قدرتمند:
داشتن وب سایت اینترنتی اولین گام در بازاریابی درون گراست. با آگاهی از تمام اصول بازاریابی وب سایت خود را تهیه نمایید؛ سایتی که طراحی ساده و بروزی داشته باشد و دسترسی و لینک دهی صفحات آن به یکدیگر بخوبی برقرار شده باشد.
2⃣ ایجاد محتوای مناسب:
محتوای مناسب باعث اشتراک گذاری محتوا از طریق رسانه های اجتماعی خواهد شد و همچنین محتوای مناسب سبب تاثیرگذاری عمیق تر و ماندگارتر محتوا در اذهان می گردد.
3⃣ بلاگ نویسی کنید:
در بلاگ مطالب صمیمانه تری را می توانید در مورد کسب و کار خود با مشتریان در میان بگذارید. همچنین بوسیله وبلاگ نویسی تعداد صفحات ایندکس شده شما در موتورهای جستجو افزایش می یابد و شانس شما برای بیشتر دیده شدن بالا میرود.
4⃣ شبکه های اجتماعی:
مطالب وبلاگ خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و رسانه اجتماعی تولید کنید.
5⃣ سئو :
اعمال یکسری تغییرات داخلی و خارجی در سایت به منظور بالا بردن رتبه وب سایت در نتایج جستجوی کلمات کلیدی مرتبط
6⃣ تبلیغات کلیکی (PPC)
تبلیغات پولی گوگل که سایت شما را در بالا یا پایین لیست نتایج جستجوی کلمات کلیدی مرتبط و پرجستجو نمایش دهد.
7⃣ بازاریابی ایمیلی و شبکه اجتماعی
با استفاده از ایمیل و شبکه های اجتماعی آخرین اخبار و مطالب خود را به صورت مرتب به مشتریان ارسال کنید.
8⃣ منظم باشید و اطلاعات قابل اندازه گیری داشته باشید؛ اطلاعاتی شامل:
🔸تعداد مشتریان بالقوه (بازدیدکنندگان و جستجوگران)
🔸تعداد مشتریان بالفعل
🔸نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل (تقسیم تعداد مشتریان بالفعل به مشتریان بالقوه)
🔸هزینه تبدیل بازدیدکننده سایت به مشتر