سوالات متداول

در این بخش، سئوالات متداول درباره خدمات مختلف این مجموعه به صورت دسته بندی ارائه شده است. مطالعه این بخش به شما در زمینه انتخاب بهتر و آگاهانه‌تر خدمات، کمک می‌کند.

طراحی سایت

  • طراحی رابط کاربری و گرافیک سایت چگونه انجام می‌شود؟

    تیم طراحی راسپید، تنها از قالب‌های استاندارد و ریسپانسیو در طراحی سایت‌ها استفاده می‌کند. متاسفانه کمتر شرکتی از قالب‌های لایسنس‌دار معتبر و بروز استفاده می‌کند. واکنشگرا بودن، هماهنگ بودن عناصر سایت و امنیت بالای آن، از مزیت‌های اورجینال بودن قالب‌های انتخابی برای سایت شما خواهد بود.

  • هزینه تقریبی طراحی وب‌سایت چقدر است؟

    با توجه به اینکه طراحی وب‌سایت به صورت مستقیم به عواملی از جمله نوع و میزان ماژول‌های وب‌سایت و قابلیت های سایت بستگی دارد؛ نمی‌توان هزینه طراحی وب‌سایت را اعلام کرد. اما به صورت پایه هزینه‌های طراحی سایت در راسپید از 500 هزار تومان آغاز می‌شود.

  • زمان لازم برای طراحی سایت چقدر است؟

    با توجه به نوع وب‌سایت، نوع خدمات و پیچیدگی‌های اجرا، زمان هر پروژه می‌تواند متغیر باشد. اما برای یک وب‌سایت پایه می‌توان زمان تقریبی بین  3 تا 10 روز کاری را در نظر گرفت.

  • مراحل سفارش طراحی سایت چگونه است؟

    کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و نیازها و انتظارات خود را از وب‌سایت تان اعلام نمایید. کارشناسان ما در مورد هزینه پروژه، مدت زمان اجرای آن و موارد مهم دیگر به شما مشاوره داده و به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

سئو

  • هزینه و زمان انجام یک پروژه سئو، چگونه محاسبه می‌شود؟

    با توجه به اینکه برآورد هزینه و مدت زمان انجام پروژه سئو به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این مسئله تنها پس از بررسی وضعیت فعلی سایت، رقبای حاضر در نتایج جستجو و خواسته‌های کارفرما، قابل بررسی و اندازه گیری است.

تبلیغات گوگل

  • آیا برای نمایش آگهی بدون کلیک روی آن، هزینه‌ای دریافت می‌شود؟

    خیر، هیچ مبلغی کسر نمی‌شود. نحوه محاسبه این سیستم تبلیغاتی، تنها به ازای کلیک و ورود به سایت شما است.

    حتی زمانی که مخاطبین عبارت مورد نظر شما را جستجو کرده و شماره شما را در تبلیغات مشاهده کرده و با شما تماس گرفته باشند هم، در صورت کلیک نکردن روی آگهی، هزینه‌ای از شما کسر نخواهد شد.

  • چه مدت پس از ثبت سفارش، آگهی من در گوگل ظاهر می‌شود؟

    بعد از درج شدن آگهی، معمولا طی 30 دقیقه آگهی شما فعال و در موتورهای جستجو ظاهر می‌شود. اما طبق تجربه چند ساله ما، بخصوص طی ماه‌های گذشته، این روزها سخت گیری‌های بیشتری در بررسی آگهی‌ها اعمال می‌شود؛ و در مواردی حتی چند ساعت تا چند روز تا زمان انتشار آگهی در گوگل، زمان گذشته است.

سایر

  • مشاور دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی ها و وظایفی دارد؟

     مشاور دیجیتال مارکتینگ باید علاوه بر آشنایی با مقولات مرتبط با دیجیتال مارکتینگ مانند تبلیغات اینترنتی،شبکه های مجازی،ایمیل مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ و غیره ، باید توان ارتباط و تعامل با مدیران مجموعه را داشته باشد.

    یک مشاور دیجیتال مارکتینگ خوب ممکن است یک مدرس دیجیتال مارکتینگ خوب هم باشد. و یک مدرس دیجیتال مارکتینگ خبره مشاور  خوبی هم باشد، اما این دو هرکدام الزاماتی دارند که که فقط در جایگاه خود کارایی دارد. 

مهارتها و تجربیات

Design

  • Responsive Web Design
  • Branding & Identity
  • Photoshop & Illustrator
  • Macaw

Develop

  • HTML & CSS3
  • Javascript / Jquery
  • PHP & MySQL
  • WordPress

خدمات دیجیتال مارکتینگ