تولید محتوا برای افراد کم حوصله

1395/12/17     16:39     بازدید: 653

در هر مدل کسب و کار که باشیم تولید محتوا یکی از دغدغه های ما هست به این معنی که در یک کسب کار سنتی، فرد درسمت رهبر کسب و کار خود موظف است چرخه بقای آن را بگرداند و ابعاد مدیریت بازاریابی را در آن توسط افراد کارشناس پیاده سازی کند، در این نوع کسب و کار از طراحی یک کارت ویزیت تا طراحی یک تبلیغ محیطی برای او حکم تولید محتوا را دارد.



چطور بدون هزینه زیاد محتوای عالی تولید کنیم

اما در بازاریابی آنلاین و کسب و کار اینترنتی به علت اینکه ارتباطات فیزیکال کمی محدود تر است و حجم اطلاعات بشدت زیاد است باید مخاطب به گونه ایی جذب شود که برای ما منفعت و سود داشته باشد یعنی تمامی تلاش ما در فضای آنلاین، جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری است و سپس ایجا مشتری وفادار.

روش های بازاریابی در کسب و کار آنلاین بسیار متنوع وزیاد بر اساس بازار هدف می باشد که با یک استراتژی تبلیغاتی میشود به اهداف نزدیک شد.در مقالات گذشته در مورد پادشاهی بازاریابی محتوایی بسیار صحبت کردیم و زمانی که به صورت آنلاین برای کسب و کار خود بازاریابی می کنید، تولید محتوا یکی از بزرگترین قطعات گمشده بازاریابی شماست. در این بین باید اطلاع داشته باشید که تولید محتوای حرفه ایی هزینه های زیادی برای شما در پی دارد. ما در هر موقعیتی که قرار داشته باشیم مایل هستیم از روش هایی استفاده کنیم که برای ما مقرون به صرفه باشد چون امور بازاریابی و تبلیغات پرهزینه است،اما چطور بدون صرف هزینه های هنگفت، محتوایی عالی و جذاب به بازار ارائه کنیم؟ این دغدغه تمام افراد صاحب کسب و کار آنلاین است و اغلب این پرسش اصلی آنهاست که تولید محتوا مناسب بدون صرف هزینه های بسیار زیاد، چطور امکان پذیر است؟
در فضای آنلاین روش هایی ساده وجود دارد که میتوانید برای تولید محتوا با هزینه کم از آن استفاده نمایید.در این مقاله با ما همراه باشید تا این روش ها را باهم بررسی کنیم:

از داشته های فعلی کمی کمک بگیرید:

حتما شما دارای یک طرح و پلن برای کسب و کار خود هستید. اینکه چه هدفی دارید و چه روش هایی دارید و در چه خدمات و چه محصولاتی ارائه می دهید. و اینکه توضیحی در مورد آن ها، مانند خدمت و محصول شما دارای چه کیفیتی است و یا خدمات شما دارای چه نوع گارانتی می باشد.دردرجه اول داشته هایی که برای طرح کسب و کار خود ریخته اید را میتوانید با رعایت کردن اصولی که میتواند حالت عمومی به خود بگیرد، در وب سایت خود به اشتراک بگذارید.

وبلاگ ها بسیار باارزش هستند

در وب سایتتان قسمتی را به عنوان وبلاگ و سرویس مقالات و پایگاه دانشی قرار دهید شاید در قسمت توضیح محصولات وخدماتتان آنقدر متون خاصی نمامنده باشد که شما آن را نگفته اید به هرحال این قسمت برای سایت میتواند از آن جهت مفید باشد که تعداد و آمار بازدیدکنند گان را بالا نگه دارد، البیته این به شرط آن است که شما مطالب واقعا منحصر به فردی در آن قر دهید و در مورد تخصص خود مطالب موازی و هم تراز بوجود آورید.مثلا اگر کار شما طراحی معماری داخلی است بهتر است مقالاتی با موضوع چیدمان هایی برای منازل کوچک تهیه کنید البته این یک مثال است شما در این حوزه قدرت مانور زیادی برای انتخاب عناوین دارید. این ر هم بگویم اگر شما خودتان دستی بر نوشتن ندارید از یکی از افراد گروهتان بخواهید که این امر را پیگیری کند.

از فریلنسرهای مقاله نویس کمک بطلبید

افرادی در سرتاسر این دهکده بزرگ جهانی وجود دارند که بصورت آزاد مشغول نویسندگی هستند و مرتبط با موضوعات مختلف فعالیت دارند .هزینه پرداختی برای تولید محتوا به این افراد بسیار پایین تر از استخدام یک فرد متخصص در تیم کاری بصورت فیزیکی است. به همین منظور کسب و کار ها مایل هستند این نوع کار را با هزینه پایین برون سپاری کنند.

ساخت محتوای ویدئو و پویا

شما میتوانید از کسب و کارتان فیلم و ویدئو تهیه کنید. این روش بسیار جذابیت شدیدی در بین مخاطبان شبکه های اجنماعی پیدا کرده است. مثلا اگر فعالیت شما در رابطه با فروش و تولید ظروف یک بار مصرف است میتوانید ویدئو هایی کوتاه از معرفی و کیفیت محصولات تولید کنید این ویدئو ها باید کوتاه و خلاقانه باشد. سپس آن را با مخاطبان وب سایتتان به اشتراک بگذارید و بدانید محتوای ویدئویی بسیار ارزشمتد است.

تولید محتوا برای افراد کم حوصله

این روش یعنی محتوایتان را بصورت تصویری تولید کنید، مانند اینفوگرافی ها که به توضیح مطلبی بصورت تصویری پرداخته اند و این روش یکی از جذاب ترین قسمت های تولید محتواست .به دلیل اینکه کاربران مخصوصا نسل جوان به مطالعات زیاد و طولانی بیعلاقگی نشان میدهند.همین سبب میشود اینفوگرافی ها محتوای جالبی به نظر برسد.



گردآوری: تحریریه

برچسب ها :  بازاریابی آنلاین - بازاریابی اینترنتی-  بازاریابی-  استراتژی تبلیغاتی-  کارشناس تولید محتوا - بازار یابی آنلاین-  بازاریابی محتوا



  • مدرس دیجیتال مارکتینگ

    محمدصادق معنوی

    مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ

    فعال در حوزه تجارت الکترونیک : طراحی سایت، سئو و تبلیغات اینترنتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT & ICT) 

    وب سایت مدیر سایت: msmanavi.ir

  • نظرات شما برای ما مهم است. با ما درمیان بگذارید
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

 
 
 
 

خدمات دیجیتال مارکتینگ