گوگل ادورز یا تبلیغات گوگل با تاثیر غیر قابل تصور

1396/2/27     11:04     بازدید: 514

تبلیغات گوگل به عنوان پربازدید ترین تبلیغات و یکی از بهترین راهکارهای تبلیغات می باشد که می توان توسط آن کسب و کار را توسعه  داد. در این روش تبلیغات  شما برای کلمات جستجو شده و مربوط به زمینه فعالیت شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود.



تبلیغات مستقیم در اینترنت در سالیان گذشته به نحو قابل توجهی رشد داشته است. مهمترین روش های تبلیغات در اینترنت از طریق سایت های پربازدید و معتبر انجام می گیرد. شما میتوانید کسب و کار خود را از طریق یک بنر در یک سایت با بازدید میلیونی به نمایش گذاشته و به اهداف خود از قبیل برند سازی یا فروش بیشتر دست پیدا نمایید.آنچه در انتخاب بستر نمایش آگهی شما مهم است هدف شما از تبلیغات است.

گوگل با سیستم هوشمند تبلیغاتی خود بستری را فراهم نموده تا تبلیغات شما بطور هدفمند در گوگل نمایش داده شود. و این اطمینان را به مشتریان سیستم تبلیغاتی خود داده که تا زمانیکه کلیکی دریافت ننموده ، هزینه ای بابت آن کسر ننماید.

تبلیغات گوگل بصورت کاملا هوشمندانه ای کسب و کار شما را به مخاطبین خاص شما معرفی مینماید و به همین سبب باعث برتری قابل توجه تبلیغات گوگل نسبت به سایر سیستم های تبلیغاتی در زمینه توسعه فروش می باشد.

ازین  رو همیشه یکی از اولین توصیه های متخصصان کسب و کار اینترنتی استفاده از تبلیغات گوگل با بازدهی و اثر بخشی سریع می باشد. چرا که صاحبان کسب و کار میتوانند ظرف 24 ساعت نتیجه آنرا مشاهده نمایند



  • مدرس دیجیتال مارکتینگ

    محمدصادق معنوی

    مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ

    فعال در حوزه تجارت الکترونیک : طراحی سایت، سئو و تبلیغات اینترنتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT & ICT) 

    وب سایت مدیر سایت: msmanavi.ir

  • نظرات شما برای ما مهم است. با ما درمیان بگذارید
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟




خدمات دیجیتال مارکتینگ