- بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM)

1397/8/21     09:17     بازدید: 18

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM یا Search Engine Marketing) شامل گام هایی است که برای افزایش ترافیک مرتبط با وبسایت شما از طریق کسب رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو برداشته می شود. SEM از دو فرآیند تشکیل می شود: بهینه سازی "سئو" برای موتورهای جستجو (SEO) و تبلیغات پرداخت در ازای کلیک (PPC یا هزینه به ازای کلیک = CPC). اما حوزه SEM در حال تغییر و تحول است و در حال حاضر توجه بیشتر بر روی بخش هزینه بر آن معطوف میباشد.



  • مدیر سایت

    محمدصادق معنوی

    مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ

    فعال در حوزه تجارت الکترونیک : طراحی سایت، سئو و تبلیغات اینترنتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT & ICT) 

    وب سایت مدیر سایت: msmanavi.ir


راسپید طراحی سایت . تبلیغات گوگل