استراتژی محتوا

1397/8/13     20:21     بازدید: 41

استراتژی محتوا به قوانینی و روال هایی اطلاق می‌شود که محتوای تولید شده را ملزم به رعایت آن می‌کند. این قانون‌ها شامل تجربه بازار، شناخت مشتری، بررسی محصول و آموخته‌های یک مجموعه است.

بطور مثال : 

مک دونالد آموخت که محتوای تبلیغاتی‌اش در کشورهای مسلمان،‌ باید در ماه رمضان رنگ و بوی اسلامی بگیرد و در غیر این صورت اثربخش نخواهد بود.

به‌طور کل قبل از شروع تولید محتوی برای بازاریابی محتوایی یا کانتنت مارکتینگ باید یک استراتژی خوب تنظیم شده داشته باشید. برای این کار باید به سوالات زیر جواب بدید:

مخاطب را مشخص نمایید

چطور این محتوا نسبت به محتوای رقبا خاص هست؟

انواع محتوی را لیست کنید

بسترهای انتشار محتوی را مشخص نمایید؟ مثلا وب یا شبکه های مجازی یا ایمیل



  • مدیر سایت

    محمدصادق معنوی

    مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ

    فعال در حوزه تجارت الکترونیک : طراحی سایت، سئو و تبلیغات اینترنتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT & ICT) 

    وب سایت مدیر سایت: msmanavi.ir


راسپید طراحی سایت . تبلیغات گوگل