4- راه اندازی کمپین های مبتنی بر هدفگیری کاربران

1397/7/14     21:50     بازدید: 36

به راحتی می‌توان دریافت کسی به سراغ گوگل می‌رود که دنبال چیز مشخصی می‌گردد. این یعنی نیتی دارد و به احتمال زیاد به دنبال خرید چیزی است. در واقع این دسته از کاربران با تایپ کردن کلمات کلیدی مربوطه، نشان می‌دهند قصد خرید چه محصولی را دارند.

شما می توانید با استفاده از تاکتیک هایی مانند زمانبندی تبلیغات و هدف گیری دقیق دستگاه های نمایش دهنده (رایانه های دسکتاپ یا موبایل)، کاربران خود را مدیریت کنید.

یکی دیگر از امکانات بسیار مفید گوگل ادوردز ، امکان هدف گیری جغرافیایی کاربران یا همان Geotargeting است.این قابلیت به کاربران ادوردز امکان می دهد تا تبلیغات خود را تنها برای منطقه خاصی از جهان نمایش دهند. به این ترتیب تبلیغِ گوگل شان تنها برای کاربرانی نمایش داده می شود که در مکان جغرافیایی تعیین شده، آن جستجو را انجام داده اند. این هدف گیری جغرافیایی می تواند به بزرگی یک کشور یا به کوچکی یک خیابان باشد!

این روش از تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای محلی، به خصوص فروشگاه ها، بسیار مفید است و می تواند ترافیک خوبی را از دستگاه های قابل حامل به وب سایت و در نهایت به خرید، هدایت کند.



  • مدیر سایت

    محمدصادق معنوی

    مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ

    فعال در حوزه تجارت الکترونیک : طراحی سایت، سئو و تبلیغات اینترنتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT & ICT) 

    وب سایت مدیر سایت: msmanavi.ir


راسپید طراحی سایت . تبلیغات گوگل