پیاده‌سازی ریتارگتینگ

1397/7/11     16:44     بازدید: 2

بهترین راه برای افزایش تعداد خرید از یک سایت استفاده از تکنیک ریتارگتینگ است. زیرا طبق بررسی های انجام شده بازدیدکنندگانی که به وسیله تبلیغات ریتارگت می شوند، ۷۰% بیشتر احتمال تبدیل شدن به مشتری را دارند.
با اینکه تمامی صاحبان کسب و کار تمایل دارند اولین دیدار کاربران از وبسایت‌شان و اولین برقراری ارتباط، به خرید محصول یا سرویس منجر شود، اما نباید این حقیقت را نادیده گرفت که پروسه خرید یک مشتری روندی پیچیده دارد و پروسه خرید به آسانی و در مسیری خطی اتفاق نمی افتد.
معمولا در دفعات اول کاربران به سایت شما سر زده و آن را سریع ترک می کنند. دو ماه بعد با تبلیغ شما برخورد کرده و توجه شان جلب می شود. اگر تبلیغ شما برایشان جالب باشد ممکن است به سایت شما سری بزنند  و بعد از گذشت یک یا چند روز و با تحقیق و جستجو تصمیم به خرید می گیرند.
بنابراین یکی از بهترین روش ها استفاده از تکنیک ریتارگتینگ یا هدفگیری مجدد است.

 یکی از تکنیک هوشمندانه پیاده‌سازی ریتارگتینگ یا هدف‌گیری مجدد، استفاده از کد تخفیف و ارائه محصولات مشابهی که کاربر قبلا در سایت مشاهده کرده در بنرهای هوشمند است.

 



  • مدیر سایت

    محمدصادق معنوی

    مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ

    فعال در حوزه تجارت الکترونیک : طراحی سایت، سئو و تبلیغات اینترنتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT & ICT) 

    وب سایت مدیر سایت: msmanavi.ir


راسپید طراحی سایت . تبلیغات گوگل