تکنیک های بازاریابی درونگرا و برونگرا

1397/7/6     13:03     بازدید: 42

تکنیک های بازاریابی درونگرا شامل: راه اندازی وب سایت ، سئو ، وبلاگ نویسی، و رسانه های اجتماعی است. تمرکز اصلی این نوع بازاریابی بر دیده شدن توسط مشتریهای بالقوه ای است که از اینترنت برای کسب اطلاعات در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند. و این مورد در حالی است که در بازاریابی برونگرا (outbound marketing) از ارسال نامه های تبلیغاتی، نمایشگاه های تجاری، و بازاریابی تلفنی استفاده می نمایند. بازاریابی برونگرا رهیافت سنتی تر به بازاریابی هستند که در آن کسب و کارها پیام خود را به سمت مشتریان بالقوه می فرستند، برعکس روشهای درونگرا که سعی می کنند آن مشتریان خود را به سمت محتوا بکشند.

 



  • مدیر سایت

    محمدصادق معنوی

    مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ

    فعال در حوزه تجارت الکترونیک : طراحی سایت، سئو و تبلیغات اینترنتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT & ICT) 

    وب سایت مدیر سایت: msmanavi.ir


راسپید طراحی سایت . تبلیغات گوگل