بازاریابی درونگرا برای عصر دیجیتال

1397/7/6     12:48     بازدید: 43

بازاریابی درونگرا بر ایجاد محتوای با کیفیت که مردم را به سمت شرکت و محصول شما می کشاند تمرکز دارد. با ایجاد هماهنگی مابین محتوایی که شما منتشر می کنید با منافع مشتری، ترافیک ورودی شما به طور طبیعی بالا می رود و در واقع فرایند دیده شدن که اولین گام در این چرخه است برداشته می شود و بعد از بالا بردن ترافیک موثر، تبدیل بازدید کننده ها به مشتری بالقوه و در نهایت، تبدیل مشتری بالقوه به خریدار جزء گام های بعدی است. در اصل بازاریابی درون گرا به نوعی از استراتژی در بازاریابی گفته می شود که بر یافتن مشتری از طریق ارائه اطلاعات مفید متمرکز شده است.



  • مدیر سایت

    محمدصادق معنوی

    مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ

    فعال در حوزه تجارت الکترونیک : طراحی سایت، سئو و تبلیغات اینترنتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT & ICT) 

    وب سایت مدیر سایت: msmanavi.ir


راسپید طراحی سایت . تبلیغات گوگل