استفاده از KPIها برای مدیریت سیستم RACE

1397/3/24     16:22     بازدید: 43

رشد کسب و کار از طریق دیجیتال مارکتینگ باید بر اساس پروسۀ ارزیابی و بهینه­‌سازی باشد. استفاده از تجزیه تحلیل دیجیتال، می‌­تواند نشان دهد که کدام فعالیت­های تبلیغاتی مؤثر هستند. نمودار زیر، نشان می­‌دهد کدام KPIها (مخفف Key Performance Indicators) در کدام مرحله از مدل RACE باید استفاده شود.



  • مدیر سایت

    محمدصادق معنوی

    مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ

    فعال در حوزه تجارت الکترونیک : طراحی سایت، سئو و تبلیغات اینترنتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT & ICT) 

    وب سایت مدیر سایت: msmanavi.ir


راسپید طراحی سایت . تبلیغات گوگل