مدل RACE برگرفته از مدل AIDA

1397/3/24     16:00     بازدید: 54

بخش عمده ای از استراتژی های بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی موفق، نشات گرفته از اصول و مدل های بازاریابی است که متاسفانه امروزه کمتر به آن توجه می شود. اگرچه در مرور زمان نحوه کاربرد مدل های بازاریابی و برندینگ در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی متفاوت شده است، اما اصل و بنیان این مدل ها همان مفاهیم کلیدی بازاریابی است که تغییری نیافته است. “استراتژی دیجیتال مارکتینگ براساس چارچوب ” RACE نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از مدل های برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ که امروزه به دلیل شفافیت و سادگی در نحوه استفاده از آن محبوبیت بسیاری یافته فریم ورک برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ RACE می باشد.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ براساس چارچوب RACE نحوه بکار گیری درست اصول بازاریابی در دنیای دیجیتال را به سادگی و شفافی بیان میکند تا بتوان در تهیه و اجرای استراتژی های دیجیتال  مارکتینگ عملکرد بهتری داشت.

می باشند.

ارتباط مفهوم قیف بازاریابی از مدل AIDA اولین بار توسط تانر در کتاب Bon Salemanship عنوان شد و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال RACE نیز با تکیه بر مفهوم مدل AIDA و قیف بازاریابی در بازاریابی سنتی بکار برده شد. هدف RACE کمک به بازاریابان اینترنتی برای مدیریت و شفاف نمودن هرچه بیشتر فعالیت‌های مورد نیاز بازاریابی دیجیتال در قالب زیر تعریف می‌شود



  • مدیر سایت

    محمدصادق معنوی

    مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ

    فعال در حوزه تجارت الکترونیک : طراحی سایت، سئو و تبلیغات اینترنتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT & ICT) 

    وب سایت مدیر سایت: msmanavi.ir


راسپید طراحی سایت . تبلیغات گوگل